דברים שכדאי לדעת אודות פרויקטים של פינוי בינוי בלוד

עסקאות קומבינציה

פרויקטים של פינוי בינוי הפכו לנפוצים מאד באזורים רבים של הארץ בזכות היתרונות הרבים והערך המוסף של הבניינים והדירות לאחר הפרויקט. מדובר בעצם בהתחדשות עירונית של אזורים נרחבים שיש בהם בניינים נמוכים וישנים וברוב המקרים גם תשתית שכבר חלף זמנה. מה קורה בפרויקטים כאלה? המבנים הישנים נהרסים לגמרי ונמחקים מפני השטח ובמקומם קמים בניינים ומבנים חדישים יותר, יפים יותר, כאלה שעומדים בסטנדרטים גבוהים יותר המבוססים על טכנולוגיות בנייה שכלל לא היו קיימות בעבר וברוב המקרים הבניין צומח לגובה, כלומר מתווספות לו קומות ודירות נוספות. התוצאה – שינוי מהותי של פני השטח וקו הנוף, חדשנות בכל מובן המילה והכי חשוב מבחינת הדיירים – דירות גדולות, יפות ומושקעות שהערך שלהן גבוה בהרבה מהערך של הדירות שהיו לפני הפרויקט.

תהליך של פרויקט פינוי בינוי

כאמור, נפוץ מאד לראות בניינים שנמצאים בעיצומו של תהליך פינוי בינוי כמעט בכל אזורי הארץ. פינוי בינוי בלוד, למשל, עומד להיות פרויקט ארוך טווח באופן יחסי, בשל המראה הישן של מרכז העיר והאזורים הוותיקים. מעבר להתחדשות העירונית כולל בתוכו הפרויקט גם הקמת מבנים חזקים שיהיו עמידים בפני רעידת אדמה וכך בעצם מעלימים בפני השטח אט אט את הבנייה הישנה, זו שכבר אינה רלוונטית בשנים אלה וחשוב להחליף אותה מתוך מגוון רחב של סיבות –

  • חידוש הטכנולוגיות ושיטות הבנייה.
  • שינוי מהותי של המראה של פני השטח.
  • חיזוק וביסוס התשתיות מפני אסונות כאלה ואחרים.
  • העלאת הערך של המגרשים עצמם ושל הנכסים.
  • תוספות בנייה באזורים מבוקשים ואין בהם היצע מספק עבור כל דורשי הדיור.

מי מעורב בפרויקטים של פינוי בינוי?

בלוד, כמו בכל מקום אחר בארץ שבו פרויקט של פינוי בינוי עומד על הפרק – אין מדובר בתהליך פשוט או קצר וחשוב לדעת על כך. ישנם שלבי בירוקרטיה לא פשוטים שמערבים אנשי מקצוע ורשויות מקומיות והדרך אל תחילת הפרויקט אינה קלה או קצרה. בנוסף לכך – ישנו עניין כספי שהוא חלק בלתי נפרד מהתהליך וכמובן שמדובר בסכומי כסף לא קטנים כלל וכלל. יחד עם זאת – חשוב להבין שמדובר בפרויקטים שיש להם יתרונות עבור כל הצדדים – עבור הדיירים מדובר בשיפור איכות החיים והעלאת ערך הדירה שבה הם יחזרו לגור, עבור הרשות העירונית מדובר בתוספת של דירות חדשות שיזמינו תושבים חדשים וגם ישפרו את מראה העיר וגם יביאו איתם הכנסות לקופת הרשות וכמובן עבור העיר כולה מדובר בצעידה קדימה אל הקדמה והשדרוג והבאת שינוי מהותי לפניה העיר, כמו גם שיפור משמעותי של התשתיות המקומיות.

הפרויקטים בלוד מדברים על תוספת של כמה אלפי דירות לעיר בכמה שכונות שבהן יתקיימו פרויקטים של פינוי בינוי במקביל – מגדלי הציונות, רמת אשכול, מרכז העיר ואזורים נוספים. אין ספק שבניינים אלה ישנו לגמרי את הצביון של העיר ויצעידו אותה קדימה. הדירות החדשות והסטנדרטים הגבוהים מושכים זוגות צעירים עם ילדים ושמפחות צעירות שיחפשו שיפור לתנאי המגורים הקיימים שלהם וייתכן שלוד היא המקום שהכי יתאים להם לאחר סיום הפרויקטים. גם זו אחת המטרות של הפרויקט בכללותו – משיכת תושבים חדשים מכל שכבות האוכלוסייה להגיע ולהשתקע בעיר המחודשת.

לעקוב אחר פרסומים ולדעת תמיד מה קורה!

זו הדרך לדעת אודות פרויקטים של פינוי בינוי שיוצאים לפעול בלוד או בכל מקום אחר. לוד נוחה מאד מבחינת הגעה וגישה לכל מרכז הארץ ולכן הדירות והבניינים שיקומו נחשבים למבוקשים מאד כיום. השכונות שעומדות להתחדש מהוות מקור לסקרנות ולא מעט תושבים חדשים עוקבים בדריכות אחר החדשות.

 

משרדנו מתמחה בפרויקטי פינוי בינוי ומכיר את כל הפרטים בנושא בעיר לוד. לייעוץ עם עורך דין פינוי בינוי עמידור ושות’ – 03-6912265

שירותים בתחום בהם משרדנו מתמחה:

כניסה
הרשמה
logo_amidor_form

כניסה לאזור האישי

פתיחת חשבון דייר


    שחזור סיסמא

    שכחתם סיסמה? הזינו את תעודת הזהות ופרטי התקשרות כדי לקבל את הסיסמה עבור הפרויקט שלכם.